Topic outline

  • Підготовка та організація робочого місця продавця непродовольчих товарів. Приймання товарів. Підготовка непродовольчих товарів до продажу, правила продажу товарів.

    Поняття про робоче місце продавця непродовольчих товарів, значення правильної організації робочого місця, вимоги до організації робочого місця з дотриманням безпеки та дизайну. Утримання робочих місць у належному санітарному стані.

    Організація, правила та порядок приймання непродовольчих товарів від постачальників. Приймання товарів від матеріально-відповідальної особи у відділ та для дрібно-роздрібної торгівлі. Особливості приймання некомплектних, неякісних товарів та інші випадки порушення під час приймання товарів

    Значення попередньої підготовки непродовольчих товарів до продажу та операції з підготовки товарів до продажу. Поняття про розміщення та викладку непродовольчих товарів. Особливості підготовки до продажу непродовольчих товарів, правила та умови зберігання товарів.


    • Організація роботи продавця текстильних, швейних, трикотажних товарів та головних уборів.

      Порядок приймання текстильних, швейних, трикотажних товарів та головних уборів від матеріально-відповідальної особи у відділ та для дрібно-роздрібної торгівлі. Особливості приймання некомплектних, неякісних товарів та інші випадки порушення під час приймання текстильних, швейних, трикотажних товарів та головних уборів.

      Правила та порядок організації робочого місця продавця текстильних, швейних, трикотажних товарів та головних уборів. Підготовка товарів до продажу.

      Правила продажу текстильних, швейних, трикотажних товарів та головних уборів та обслуговування відповідно до законодавства України.

      Значення та мета вивчення споживчого попиту при реалізації текстильних, швейних, трикотажних товарів та головних уборів.

      Організація реклами товарів у підприємстві. Значення, задачі та вимоги до оформлення вітрин, вітринний інвентар та декоративні елементи, їх призначення. Організація та проведення акцій та презентацій текстильних, швейних, трикотажних товарів та головних уборів.


      • Організація роботи продавця хутряних, овчинно-шубних та взуттєвих товарів.

        Порядок приймання хутряних, овчинно-шубних та взуттєвих товарів від матеріально-відповідальної особи у відділ та для дрібно-роздрібної торгівлі. Особливості приймання некомплектних, неякісних товарів та інші випадки порушення під час приймання хутряних, овчинно-шубних та взуттєвих товарів.

        Правила та порядок організації робочого місця продавця хутряних, овчинно-шубних та взуттєвих товарів. Підготовка товарів до продажу.

        Правила продажу хутряних, овчинно-шубних та взуттєвих товарів та обслуговування відповідно до законодавства України.

        Значення та мета вивчення споживчого попиту при реалізації хутряних, овчинно-шубних та взуттєвих товарів


        Організація реклами товарів у підприємстві. Значення, задачі та вимоги до оформлення вітрин, вітринний інвентар та декоративні елементи, їх призначення. Організація та проведення акцій та презентацій хутряних, овчинно-шубних та взуттєвих товарів.


        • Організація роботи продавця парфумерно-косметичних та галантерейних товарів.

          Порядок приймання парфумерно-косметичних та галантерейних товарів від матеріально-відповідальної особи у відділ та для дрібно-роздрібної торгівлі. Особливості приймання некомплектних, неякісних товарів та інші випадки порушення під час приймання парфумерно-косметичних та галантерейних товарів.

          Правила та порядок організації робочого місця продавця парфумерно-косметичних та галантерейних товарів. Підготовка товарів до продажу.

          Правила продажу парфумерно-косметичних та галантерейних товарів та обслуговування відповідно до законодавства України.

          Значення та мета вивчення споживчого попиту при реалізації парфумерно-косметичних та галантерейних товарів

          Організація реклами товарів у підприємстві. Значення, задачі та вимоги до оформлення вітрин, вітринний інвентар та декоративні елементи, їх призначення. Організація та проведення акцій та презентацій парфумерно-косметичних та галантерейних товарів.


          • Організація роботи продавця електропобутових та посудогосподарчих товарів.

            Порядок приймання електропобутових та посудогосподарчих товарів від матеріально-відповідальної особи у відділ та для дрібно-роздрібної торгівлі. Особливості приймання некомплектних, неякісних товарів та інші випадки порушення під час приймання електропобутових та посудогосподарчих товарів.

            Правила та порядок організації робочого місця продавця електропобутових та посудогосподарчих товарів. Підготовка товарів до продажу.

            Правила продажу електропобутових та посудогосподарчих товарів та обслуговування відповідно до законодавства України.

            Значення та мета вивчення споживчого попиту при реалізації електропобутових та посудогосподарчих товарів.

            Організація реклами товарів у підприємстві. Значення, задачі та вимоги до оформлення вітрин, вітринний інвентар та декоративні елементи, їх призначення. Організація та проведення акцій та презентацій електропобутових та посудогосподарчих товарів.


            • Організація роботи продавця товарів для фізичної культури, спорту, туризму, музичних товарів, іграшок, канцелярських товарів.

              Порядок приймання товарів для фізичної культури, спорту, туризму, музичних товарів, іграшок, канцелярських товарів від матеріально-відповідальної особи у відділ та для дрібно-роздрібної торгівлі. Особливості приймання некомплектних, неякісних товарів та інші випадки порушення під час приймання товарів для фізичної культури, спорту, туризму, музичних товарів, іграшок, канцелярських товарів.

              Правила та порядок організації робочого місця продавця товарів для фізичної культури, спорту, туризму, музичних товарів, іграшок, канцелярських товарів. Підготовка товарів до продажу.

              Правила продажу товарів для фізичної культури, спорту, туризму, музичних товарів, іграшок, канцелярських товарів та обслуговування відповідно до законодавства України.

              Значення та мета вивчення споживчого попиту при реалізації товарів для фізичної культури, спорту, туризму, музичних товарів, іграшок, канцелярських товарів.

              Організація реклами товарів у підприємстві. Значення, задачі та вимоги до оформлення вітрин, вітринний інвентар та декоративні елементи, їх призначення. Організація та проведення акцій та презентацій товарів для фізичної культури, спорту, туризму, музичних товарів, іграшок, канцелярських товарів.


              • Організація роботи продавця лісоматеріалів, меблевих товарів та будівельних матеріалів, товарів побутової хімії, мінеральних добрив та засобів захисту рослин.

                Порядок приймання лісоматеріалів, меблевих товарів та будівельних матеріалів, товарів побутової хімії, мінеральних добрив та засобів захисту рослин від матеріально-відповідальної особи у відділ та для дрібно-роздрібної торгівлі. Особливості приймання некомплектних, неякісних товарів та інші випадки порушення під час приймання лісоматеріалів, меблевих товарів та будівельних матеріалів, товарів побутової хімії, мінеральних добрив та засобів захисту рослин.

                Правила та порядок організації робочого місця продавця лісоматеріалів, меблевих товарів та будівельних матеріалів, товарів побутової хімії, мінеральних добрив та засобів захисту рослин. Підготовка товарів до продажу.

                Правила продажу лісоматеріалів, меблевих товарів та будівельних матеріалів, товарів побутової хімії, мінеральних добрив та засобів захисту рослин та обслуговування відповідно до законодавства України.

                Значення та мета вивчення споживчого попиту при реалізації лісоматеріалів, меблевих товарів та будівельних матеріалів, товарів побутової хімії, мінеральних добрив та засобів захисту рослин.

                Організація реклами товарів у підприємстві. Значення, задачі та вимоги до оформлення вітрин, вітринний інвентар та декоративні елементи, їх призначення. Організація та проведення акцій та презентацій лісоматеріалів, меблевих товарів та будівельних матеріалів, товарів побутової хімії, мінеральних добрив та засобів захисту рослин.